ProgX: eksempel
Dei fleste eksempela under er laga i Javascript. Vi skal programmera i Python, men mange av disse eksempla kan vera aktuelle for oss:
Numeriske metodar i matematikk
- Halveringsmetoden for å finna nullpunkt -> Eksempel
- Newtonmetoden for å finna nullpunkt -> Eksempel
- Eulermetoden for å løysa difflikningar -> Eksempel
Fysikksimuleringar
Elastisk Pendel.Varier fjørkonstanten og masse på loddet, og sjå kva som skjer.
Kaotisk pendel. Her kan du variera amplituden.
Beats:. Studer summen av to bølger med neste lik bølgelengde.
Kollisjon i 1D. Eksempel på bevaring av bevegelsesmengde (Fys2). Du kan variera farten til vognene og elastisiteten i kollisjonen.
Prosjektil i 2D (Skrått kast) Også eit Fys2-eksempel. Varier vinkel og utgangshastighet.
Konkurranse: To ballar blir kasta samtidig. Kva ball treff bakken først?
Apejakt: Korleis treffa ei fallande ape?
Newtons kanon: Demonstrasjon av Newtons berømte tankeeksperiement.
Satelittsimulator. Styr ein satelitt frå bane til bane
Det indre solsystemet. Simulering i planet.
Andre eksempel
My Solar System er ein simulering laga av Phet Interactive Simulations. Den krever flash for å kjøra. Edge har dette innebygd.
Gule drosjebilar på kundejakt. Eksempel på ein enkel Genetisk Algoritme. Sjå også Hello World-eksempel.