Programmering og modellering X
15 februar 2021Hovedside for faget Programmering og modellering X ved Tertnes videregåande skule.
Om faget
Teori: Generelt om datamaskinar og programmering.
- Program og algoritmar.
- Problemløysing og flytdiagram
- Datamaskinen og databehandling. Litt historie.
- Tallsystem og representasjon av data.
- Kompilerte språk vs skriptspråk.
Programmering i Python:
- Introduksjon til Python.
- Installasjon av Anaconda og Spyder.
- Grunnleggjande programmering.
- Tutorial på w3schools.
- Introduksjon til lister. W3S.
REFERANSER
- Innebygde funksjonar.
- Liste-metodar.
- Strengmetodar.
- Import av modular.
- Matematiske funksjonar.
- Randomfunksjonar.
- Numpy.
- Plotting av grafar med matplotlib
- Nøkkelord.
Oppgaver
Animasjonar med Pygame
- Pygame Basics.
- Input i Pygame: Events og Polling.
- Bevegelse med konstant fart og kollisjonshåndtering
- Sprettball med demping
Iterative metodar:
- Metodar for å løysa Differensiallikningar:
- Eulermetoden og Eulers tal e:
- Krasjkurs i Eulermetoden -> Eksempel
- Andreordens difflikningar
- Euler-Cromer-metoden
Simulering i realfaga
- Populasjonsdynamikk: Korleis dyrebestandar utviklar seg.
- Smittespredning: Korleis epidemiar utviklar seg.
- Koffein: Korleis koffein går over i blodet og ut av kroppen.
- Fysikksimulering: Generelle prinsipp
- Skrått kast med luftmotstand
- Svingningar
- Bevegelse i gravtasjonsfeltet
Hjelpestoff i fysikk mm.:
- Krefter i Fys1
- Vektorar
- Sirkelbevegelse
- Racing & Fysikk
- Luftmotstand
- Superenkel aerodynamikk
- Svingesystem
- Tolegemeproblemet
- Trelegemeproblemet
- Apollo 8: der ingen hadde vore før.